Restoran Thai Asli Ingin Dijual di Glenmarie Shah Alam


Restoran sedang menjadi. Makin hari makin maju makin rancak. Sampai hari ini kedai jalankan amalan halal sepenuhnya dan tiada jualan minuman beralkohol. Masakan thai yang asli, ala Bangkok & Selatan Thai. Gerenti Taste capai standard hotel..

Restoran ini sudah dikenali di sekitar sini. Sudah ada ramai pelanggan tetap. Kawasan sini ialah kawasan perindustrian, pada waktu siang sangat ramai orang, terutamanya waktu tengahari. Sampai hari ini Restoran kami banyak mendapat langganan katering daripada company dan kilang-kilang sekitar sini. Buat masa ini. Pada waktu malam ramai pelanggan yang hadir ialah darpada sekitar Bt.3, Seksyen 13, TTDI Jaya, Bukit Jelutong, Subang & Klang... Pelanggan tetap juga di kalangan pelajar MSU & POLITEKNIK Shah Alam.

Potensi yang sangat ketara ialah KDU sedang dibina di hadapan kawasan sini dan kawasan perumahan orang berada dalam 1/2 KM sudah hampir dibuka..

Kini restoran ini mempunyai pekerja yang mencukupi termasuk tukang masak, pekerja dapur dan luar.. Jika anda take over bisnes, anda hanya teruskan seperti biasa..

Sebab nak jual : Pemilik akan berpindah ke Kedah tak lama lagi kerana urusan kerja dan tidak ada langsung orang dipercayai yang boleh menjaga atau menguruskan bisnes ini..

Harga boleh bincang... Harga yang diletak ini ialah hanya 40% daripada modal asal..

Contact Owner : 0146203919
Powered by Blogger.