Bisnes Produk Kecantikan Untuk Dijual Pada RM3.5k (200 Set)



Salam semua,

Saya ingin menjual 200 set fiber maskara (jenama sendiri & stok terakhir) pada sesape yang berminat sahaja pd harga RM3500 (boleh buat 2 kali bayar). Saya pakar dalam bulu mata. Tujuan mengapa saya ingin menjual semua set fiber maskara saya adalah kerana saya akan berpindah ke oversea hujung bulan ni atas urusan kerja.

Kelebihan fiber maskara saya:
- dapat memanjangan & melebatkan bulu mata sehingga 300%
- sangat mudah dicuci
- ade 2 batang dalam satu set (transplant & fiber)
- setakat ni tiada pelanggan complaint
- bukti pembayaran @ resit pelanggan saya ada
- tidak mudah luntur jika terkena hujan atau peluh
- harga maskara saya boleh ditukar pd harga baru mengikut kehendak owner baru nati. jenama china shinzen yg menjual set fiber maskara di malaysia jual pd harga rm100++. sgt mahal. boleh check di website mereka.
- bisnes ni sgt menguntungkan.
- printing semula boleh dibuat selepas abis pembayaran.

Jika berminat, boleh datang jumpa saya di shah alam.

Kepada yang BETUL2 BERMINAT, hanya boleh sms saya di 013 279 2965. hanya yg BERMINAT saje. TQ
Powered by Blogger.