Stesyen Minyak untuk Dijual


Saya ade sebuah senarai 3 buah stesyen minyak yang ditawarkan untuk dijual..

akan tetapi..salah sebuah stesyen terpaksa dijual dengan harga yang tak masuk akal..bukan untuk dijual sebenarnya..hanya kerana pemilik ada masalah peribadi jadi terpaksa dilepaskan..sebuah stesyen yang saya maksudkan berada di salah sebuah jalan utama di lembah kelang..dan laluan masyarakat pantai timur untuk pulang ke kampung(especially hari raya)..sangat2 lah berbaloi..kalau saya mampu saya sendiri yang nak beli stesyen ni..

serius buyer..boleh call/msg/whatsapp saya: 0196031650(syakir)

syarat utama untuk berurusan:
1. perlu sediakan LOI
2. boleh kemukakan Proof of Fundings dalam ape jua bentuk (penyata kewangan peribadi/syarikat dan sebagainya)
3. keupayaan 2% dari harga stesyen ketika pertemuan owner dan buyer..

segala urusan akan dilakukan terus di stesyen minyak berikut tanpa ragu2 berserta peguam..

my number 0196031650..jangan lepaskan stesyen yg saya maksudkan tadi..rugi kalau terlepas..
Powered by Blogger.